♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

همگی خداحافظ...


سلام ، اﻣﺮﻭﺯ ﺑﺮﺍﻯ ﻫﻤﻴﺸﻪ از نت ﻣﻴﺮﻡ!
اگه ﭘﺴﺘﻰ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺘﻮﻥ ﻛﺮﺩ ﻳﺎ ﺑﻰ ﺍﺩﺑﻰ
ﺑﻮﺩ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ، ﺑﺎ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻋﺎﺩﺕ
ﻛﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻛﻨﺎﺭﺗﻮﻥ ﺑﺮﻡ، ﻭﻟﻰ
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻳﺴﺮﻯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻭ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺷﺨﺼﻰ
ﻣﺠﺒﻮﺭﻡ ﻛﻪ ﺑﺮﻡ . ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﺍﺯ نظراتون و
ﺍﺯﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﻬﻢ ﺍﻧﺮﮊﻯ ﺩﺍﺩﻳﻦ ، ﻭﺍﻗﻌﺄ ﺳﺨﺘﻪ ﺁﺩﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻳﻰ
ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺪﻩ ،ﻫﺮﮔﺰ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺘﻮﻥ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ
حیف که دیگه نمیتونم جواب کامنت هاتون رو بدم ... 
دلم براتون ﺗﻨﮓ ﻣﻴﺸﻪ، ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻳﻪ ﻟﺤﻈﻪ .... ﺟﺎﻥ؟ ﺑﻠﻪ؟
ﺑﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻠﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻃﺎﻕِ ﻓﺮﻣﺎﻥ
ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺣﻞ ﺷﺪ !
و ما ﻛﻤﺎ ﻛﺎﻥ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ ﻫستیـــــم !..
ﺑﺴﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺷﻜﺎﺗﻮﻥ ﻭ ﭘﺎﻙ ﻛﻨﻴﺪ ، ﻧﺮﻓﺘﻢ دیگه!
میدونم میدونم ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ!!!

دوربین مخفی


                                                               بچه ها دوربین مخفی که تو اتاق فرهاد نصب کردم در عرض دو ماه فقط این و نشون داد.

نظرتون راجع به فری با دیدن این عکس چیه؟

یادمرگ...


خواب  بودم  خواب  دیدم   مرده   ام  /  بی  نهایت   خسته  و  افسر ده  ام

روی  من  خروارها  از  خاک  بود /  وای  قبر  من  چه  وحشتناک  بود


خسته  بودم  هیچکس  یارم  نشد  /  زان  میان .  یک  تن  خریدارم  نشد


امدند  از  راه  نزدم  دو  ملک / تیره  شد  در  پیش  چشمانم  فلک


یک  ملک  گفتا  بگو  دین  تو  چیست؟ / دیگری  فریاد  زد   رب   تو  کیست؟


هر چه  کردم  سعی  تا  گویم  جواب /سد  نطقم  شد  هراس  و اضطراب


باز پرسیدند  ای  گنه  کار  سیه  دل  بسته پر /نام  اربابان  خود  را یک  به  یک  نام  ببر


چون  ملائک  ناامید  از  من  شدند /  حرف  اخر  را  چنین  با  من  زدند


عمر خود  را  ای  جوان  کردی  تباه /  نامه  ی  اعمال  تو  باشد  سیاه


ناامید  از هر جا  و  دل  فکار /می  کشیدندم  به  خفت  سوی  نار


ناگهان  مردی  امد  از  تبار  اسمان / دیگران  چون  نجم  و  او  چون  کهکشان


چشمهایش  زندگانی  می سرود /   درد  را  از  قلب  انسان  می زدود


دو ملک  سر را  به  زیر  انداختند /بال  خود  را  فرش  راهش  ساختند


غرق حیرت  داشتند  این  زمزمه /  امده  اینجا  حسین  فاطمه؟؟؟


گفت  اینکه  اینجا  اینچنین  تنها  شده / کام  او  با  تربت  من  وا  شده


بارها  بر  من  محبت  کرده  است / سینه  اش  را  وقف  هیئت  کرده  است


سینه  چاک  ال  زهرا  بوده  است /  چای  ریز  مجلس  ما  بوده  است


اقتدا  بر  خواهرم  زینب  نمود / گاه  میشد صورتش برهم  کبود


اشک  او  با  نام  من  میشد  روان /گریه  در  روضه  نمیدادش  امان


در مرامم  نیست  او  تنها  شود  /  باعث  خوشحال  اعدا  شود


اری  اری   هر  که  پابست  من  است / نامه  ی  اعمال  او  دست  من  است


ناگهان  بیدار گردیدم  زخواب /از  خجالت  گشته  بودم  خیس  اب


من  که  گوشم  روضه  ی  او میشنید / پس  چرا  شد  طالب  ساز  پلید؟


شیعه  بودن  کی  شود  با  ادعا /  ادعا  بس  کن  اگر  مردی  بیا

ترول... بامزه


قیافه ی پسرا وقتی یه دختر از جلوشون رد میشه عکس نوشته های باحال خنده دار

عکس نوشته های باحال خنده دار

  ادامه مطلب ...

والا


اینایی که کلیپسشون دو برابر کله شونه،

گوششون از مقنعه و شال بیرونه

ازشون گوشواره و النگو و بند آویزونه!

اقا اینا امام زاده سیارن ... هم گنبد دارن هم ضریح!

احترام بذارید :|

پول هم اگه خواستید میتونید بندازید تو جیبشون :))))

دخترا...


دختری با ظاهری ساده از خیابان گذشت که پسری در پیاده رو به او گفت:

چطوری سیبیلو؟؟؟؟؟؟!!!

دختر خونسرد ، تبسمی کرد و جواب داد:

وقتی تو ابرو بر میداری و مو رنگ میکنی و گوشواره میندازی

من سیبیل میزارم تا جامعه احساس کمبود مرد نداشته باشه ...


به سلـامتی همه دختــرا :)

محرم


نشستم کربلا را جور دیگر دیدم این دفعه

تمام دشت را بجای لشکر دشمن، لبریز از مشتی برادر دیدم این دفعه

هزاران نیزه را دیدم ولی انگار بی سر دیدم این دفعه

نشستم پاک کردم ذهن خود را از تصاویری که می دانید

نشستم پاک کردم ذهن خود را از دم بُرّان شمشیری که می دانید

نشستم پاک کردم ذهن خود را از سه شعبه از همان تیری که می دانید

 

تصور می کنم امسال در کوفه دو رنگی نیست

تصور می کنم ظهر دهم در دشت جنگی نیست

به دست مردها در کوفه و در شام سنگی نیست

تصور می کنم از روضه ها امسال حرفی نیست

به غیر از کوفه که آغوش واکرده به استقبال حرفی نیست

از آن اسبی که برگشته است خونین یال حرفی نیست

سر ظهر عطش از خنجر و از حنجر،  از شمر و زبانم لال حرفی نیست

یقین دارم یقین از تل و از گودال حرفی نیست

 

شب دوم در این روضه، شب آخر شده امسال

حسین بن علی زخم تنش بهتر شده امسال

عمو عباس جانم ساقی کوثر شده امسال

کنار دست سقا قاسم آب آور شده امسال

خدا را شکر عبدالله جنگاور شده امسال

علی اکبر ارباب پیغمبر شده امسال

علی اصغرش کم کم علی اکبر شده امسال

سکینه در حرم یک زینب دیگر شده امسال

و زخم گوش های خواهرش بهتر شده امسال

 

زمان را دست کاری می کنم تا بیست سال ِبعد، از این را

برادر می دهد در عقد خواهر هدیه ای مقبول و سنگین را

علی اکبر برای خواهرش آورده جفتی گوشواره بیست سال بعد

که حتما خوب خواهد گشت گوش پاره پاره بیست سال بعد

 

برای شادی زهرا مسیر شمر را هم از دم گودال، عوض کردم

و با دقت مسیر تیرها را تا گلو، امسال، عوض کردم

می آمد تیر در ذهنم به سمت حنجر اصغر

سه شعبه بود و داشت این تصویر را می دید آن دم در حرم مادر

دلم از بس گرفت آتش ، گرفتم دست های تیر را بردم سوی دیگر

به خود گفتم که تا کی حرمله باید بسوزاند دل ما را

زمانه تا به کی ماه محرم ها بیارد قاتل ما را

 

عوض کردم تمام فکر هایم را اگر امسال،

ولی ناگاه در روضه صدای مادری آمد، به گوشم از ته گودال، که فهمیدم پریشانم

غم تو آتشی انداخته، ارباب در جانم، که از امشب برای ظهر عاشورای تو بدجور گریانم

عطش پرواز


سلام من به محرم, محرم گل زهرا


به لطمه های ملائک, به ماتم گل زهرا . . .

محرم شد از غم نگاهم گرفت / به سوزانترین اشک، آهم گرفت

شکست در گلو بغض سوزان من / و  /عطر حسین روح و جانم گرفت . . .

السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .

کربلا نشان داد که با شکیب در عطشی کوتاه، میتوان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد . . .

 

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد  / بر دل فاطمه داغ عالم شد

فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم

( التماس دعا )                

عکس های زیبا مخصوص محرم و عاشورای حسینی

ترول بامزه

 ترول بامزه برو ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

یکی ارفانتزیام


یکی از فانتزیام اینه که
.
.
.
.
.

سر سفره عـــقد یارو میپرسه آیا وکلیـــــلم؟!؟
من جف پـــا بپرم وسط بگم:
نــــه نـــه!!
تو آخوندی!!!