♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

بچگی های اسطوره استقلال

این تصویر متعلق به 6 سالگی فرهاد مجیدی اسطوره استقلالی ها است.


علی رضا یگانه

عکس زیر متعلق به شهید علی رضا یگانه پدر محسن یگانه میباشد
.
.

پسر ها شبیه سوسک هستند

پسر ها شبیه سوسک هستند !!!!!!چرا؟؟؟؟؟میگم خدمتتون


 

ادامه مطلب ...

لباس پسر

تو خیابون به یه قسمت از لباس یا صورت یه پسر خیره بشید وبزنید زیر خنده (نمی دونید پسره چه حالی میشه)

پسرایرونی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدکارهایی که پسرای ایرونی عمرا نمیتونن انجام ندن: تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
 
ادامه مطلب ...

حیوانات شفاف

تصاویری که خواهید دید تصاویری از حیوانات شفاف میباشد که از حق نگذریم زیبا هم هستن.
.
.
.



 
ادامه مطلب ...

ایده های قطر برای جام جهانی 2022

تصویر زیر یکی از ایده ها قطر برای جام جهانی 2022 میباشد.





ادامه مطلب ...

زمین شیشه ایه دستشویی

تصویری را که مشاهده خواهید کرد تصیویری از یک دستشویی با زمین شیشه ای میباشد که خیلی ترسناکه. واقعا جرات میخواد برای مشاهده ی عکس به ادامه مطلب بروید واقعا جالبه
.
.
 
ادامه مطلب ...

هتل زیر زمینی

هتلی را که مشاهده خواهید کرد هتلی کامل با تمامی امکانات میباشد اما در زیر زمین!!!!!!!!!!!! این هتل همسطح زمین میباشد به طوری که پست لام هتل یک فضای سبز بسیار زیبا هست پیشنهاد میکنم برای دیدن عکس حتما به ادامه مطلب بروید چون واقعا زیباست
.
.
 
ادامه مطلب ...

عشق

............................................................

در سرزمــین من کــسی بوســه فرانسوی بلد نـیست... اینجا مـــث آلــمان پل عـــشق ندارد…. ازگل رز هلندی هم خبری نیستـــ... اینجا عــشق یعنی ایــنکه  بخاطــر چشم های دور و برت معشـوقـت را فـقط ازپشــت گوشـی بوســیده باشـی!

کاش...


کـاش مـی فهـمیدی کـه تـو از دیـد مـن زیــبا بـودی ؛

 دیـگران حـتی نـگاهت هـم نـمی کـردند ، و تـو چـه اشتـباهــی مـــغـرور شـدی . . .

پست عاشقانه

می آیی قایم باشک بازی کنیم ؟
من چشم بر زیبایی تو بگذارم و تو آرام در آغوشم پنهان شو !

 



کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !
یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست …


از من مپرس اینکه چرا گریه می کنم من بیصدا همیشه تو را گریه میکنم



نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ، من از اهل زمین هستم ......

خوب می دانم

                      که گل در عقــــد زنبـــور است ،

                                ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست می دارد

                                                          نیــــــــــــــــــــا بـــــــــــــــــــــاران


http://up.behtarin.com/uploads/f6cb4c0dee1.jpg



غروب این حوالی را تو باور می کنی یا نه ؟

غم و درد اهالی را تو باور می کنی یانه ؟


تمام زندگی مان را سکوتی تلخ پر کرده ...

خیابان های خالی را تو باور می کنی یا نه ؟


کویر داغ و بی پایان بر اینجا سایه گسترده

هجوم خشکسالی را تو باور می کنی یا نه ؟


نفس در سینه می گیرد دل اینجا زود می میرد

و مرگ احتمالی را تو باور می کنی یا نه ؟


در این تاریکی و وحشت سیاهی های بی پایان

وجود یک زلالی را تو باور می کنی یا نه ؟


نگاه سبز تو آخر مرا آباد می سازد ...

بگو این بیخیالی را تو باور می کنی یا نه ؟





معماری عجیب

تصاویری از خانه هایی با نما های بسیار جالب که فکر آدمو مشغول میکنه برای مشاهده ی بقیه ی عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.
.
.
.

.
 
ادامه مطلب ...

حیوانات بامزه

حیوانات بامزه و دوست داشتی. بقیه ی عکس ها را در ادامه مطلب ببینید.
.
.
.

.
.
 
ادامه مطلب ...