♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

عاشق



نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

لعنت به خیابانهایی که گربه ها در آن جفت گیری میکنند . . .
اما من حتی نمیتوانم دست عشقم را بگیرم . . .

امیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

کوتاه مینویسم دوستت دارم . . . .اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

امیر پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

یه سوال نظر ها رو کی تایید میکنه ؟

هر کدوم وارد بشیم ببینیم نظر هست میخونیم و تایید میکنیم.

ارام جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ http://aram-h.loxblog.com

مگه چندنفرین خسروووو؟؟نویسنده رو میگما

منو پرشان دیگه
اون شکلکه پریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد