♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

عطش پرواز


سلام من به محرم, محرم گل زهرا


به لطمه های ملائک, به ماتم گل زهرا . . .

محرم شد از غم نگاهم گرفت / به سوزانترین اشک، آهم گرفت

شکست در گلو بغض سوزان من / و  /عطر حسین روح و جانم گرفت . . .

السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .

کربلا نشان داد که با شکیب در عطشی کوتاه، میتوان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد . . .

 

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد  / بر دل فاطمه داغ عالم شد

فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم

( التماس دعا )                

عکس های زیبا مخصوص محرم و عاشورای حسینی

نظرات 2 + ارسال نظر
یه عاشق (امیر) سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

محتاجیم به دعا

امیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

میمیرَم اَز تصـَور انگشتــآنت در بیـنِ مـوهآیش !
دیگـر نیستـی بـرآی نوآزش موهآیـم ..
خیآلی نیست !
اَز تَـه میزنمِشآن ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد