♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

موقه رفتن به سینما...

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

به من تکیه کن!

من تمام هستی ام را دامنی می کنم

تا تو سرت را در آن بنهی

تمام روحم را آغوشی می سازم

تا تو در آن از هراس بیاسایی

تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم٬
دستی می کنم تا چهره و گیسوی تو را نوازش کند
تمام بودن خود را زانویی می کنم تا بر آن به خواب روی

خود را٬
تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه بخواهی از آن

بیاشامی ،

از آن برگیری ٬

هر چه بخواهی از آن بسازی ٬
هر گونه بخواهی٬ باشم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد