♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

ترول بامزه

 ترول بامزه برو ادامه مطلب
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

سَر میز شامـ ـ
یاבت ڪه می اُفتم بغض میکُنَمـ ـ
ا‌‌َشکــ در چِشمانَمـ حلقهـ میزَنَد
هـ ـمهـ مُتِعَجِبـ نِگاهَـَمـ میکُننَد…
لبخند میزنَمـ و میگویَمـ :
چقدر داغ بود!

امیر جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

♥تـــــو ...

در کدام ثانیه می آیی ؟!

بگو ...!!
بگــــو ساعتـــــها را در همان لحظه نگاه دارم ،
میخواهم ...
ســـــــیر تماشایت کنم !!

تقـــــویم دنیایم ...
این روزهــــا پر شده است از ...
قــــرمزهای بی دلیل !
اینجا که نباشی ؛
زندگــــی ام تا اطلاع ثانوی تعطیل میشود !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد