♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

پست عاشقانه

می آیی قایم باشک بازی کنیم ؟
من چشم بر زیبایی تو بگذارم و تو آرام در آغوشم پنهان شو !

 



کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !
یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست …


از من مپرس اینکه چرا گریه می کنم من بیصدا همیشه تو را گریه میکنم



نیا باران

زمین جای قشنگی نیست ، من از اهل زمین هستم ......

خوب می دانم

                      که گل در عقــــد زنبـــور است ،

                                ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست می دارد

                                                          نیــــــــــــــــــــا بـــــــــــــــــــــاران


http://up.behtarin.com/uploads/f6cb4c0dee1.jpg



غروب این حوالی را تو باور می کنی یا نه ؟

غم و درد اهالی را تو باور می کنی یانه ؟


تمام زندگی مان را سکوتی تلخ پر کرده ...

خیابان های خالی را تو باور می کنی یا نه ؟


کویر داغ و بی پایان بر اینجا سایه گسترده

هجوم خشکسالی را تو باور می کنی یا نه ؟


نفس در سینه می گیرد دل اینجا زود می میرد

و مرگ احتمالی را تو باور می کنی یا نه ؟


در این تاریکی و وحشت سیاهی های بی پایان

وجود یک زلالی را تو باور می کنی یا نه ؟


نگاه سبز تو آخر مرا آباد می سازد ...

بگو این بیخیالی را تو باور می کنی یا نه ؟





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد