♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

کاش...


کـاش مـی فهـمیدی کـه تـو از دیـد مـن زیــبا بـودی ؛

 دیـگران حـتی نـگاهت هـم نـمی کـردند ، و تـو چـه اشتـباهــی مـــغـرور شـدی . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ http://lovely0123.blogfa.com

گاهی دلت از کسایی میگیره
که فکر می کردی با تمام
آدمهای کنارت فرق دارن !
خودشون … دنیاشون … زندگیشون …
و بعد ازمدتی می فهمی که دنیایی ندارن
که بخوان به خاطرش زندگی کنن(!)
این آدما وجودشون توی
ذهنم زیادیه چه برسه تو زندگیت

لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد