♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

اس ام اس طنز

sms



  

زندگی یعنی:
باید مثل خر درس بخونی دهنت سرویس بشه
تا در آینده بتونی مثل خر کار کنی دهنت سرویس بشه!

****

دقت کردین اگه ما پسرا نبودیم دخترا چی کار میکردن؟
سیم کارتشون شارژ نداشت
پوز مارو به دوستاشون نمیدادن
آرایش و تیپ زدن تعطیل
عمه هم که میشید
حالا من نمیدونم چرا انقدر خودشونو تحویل میگیرن

****

بدبخت شدیم
فردا ۲afm میخاد بره خاستگاری
نه بشنوه دهن ما رو سرویس می کنه :| :|

****

سیب تا حالا ۳تا کار مهم کرده!!
اول حوا رو گول زد،
بعد نیوتن رو از خواب بیدار کرد،
و در آخر نظر آقای استیو جابز - رئیس کمپانیAppLe - رو به خودش جلب کرد

****

یه پسر همسایه داریم خوشگل، فشن، ابرو شمشیری، خوش ارایش، خوش ادا و شیطون، کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم!!!!

****

ﺩﺧﺘﺮﺍ؟؟؟
ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺪﺗﺮﻩ ﯾﺎ ﺷﮑﺴﺘﻦ ﻧﺎﺧﻮﻥ؟؟؟

****

به یکی همینطوری اسمس دادم :“ببخشید میتونم شمارتونو داشته باشم؟ ”
جواب داد:
“نه خیر ”
اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد...
وقتی فهمیدم از من گاگول تر هم هست!!!!!!

****

گفتم غم تو دارم گفتا ماشین چی داری
گفتم ماشین ندارم گفتا برو سیرابی

اگه قشنگ بود یا نبود به بزرگی خودتون ببخشید

نظرات 1 + ارسال نظر
lambord دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ http://gameorder.tk

سلام دوست عزیز آدرس ما تغییر کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد