♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

پسرایرونی

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدکارهایی که پسرای ایرونی عمرا نمیتونن انجام ندن: تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
 

 بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com1-با داشتن هیکلی ضایع تی شرت تنگ و ضایع نپوشن


۲-از کلاس پنجم دبستان ۳تیغه نکنن


۳-از دیدن یک فروند دختر جوزده نشوندو تیکه جواتی نندازند


۴-پس از یافتن اولین پشم در بدن خود احساس مردانگی

نکنند وتصمیم به ازدواج نگیرن


۵-در مقابل دخترها احساس با مزه بودن نکندو هی چرت و پرت نگن


۶-کت و شلوار صورتی با پیرن زرد نپوشندو کروات قهوهای نزنن


۷-در آن واحد با چندتا دختر دوست نباشنو به همشون قول ازدواج ندن


۸-از ۹سالگی پشت ماشین باباشون نشیننو پدر ماشینو در نیارن


۹-احساس خوش تیپی نکننو خودشونو دختر کش ندونن


واز همه مهمتر پس از خوندن این مطالب جنبه ی خدارو نشون ندنومرام وباحالی خود رو اثبات نکنن.

نظرات 2 + ارسال نظر
عمران شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://seemorgh.blogsky.com/

سلام لینکم کن بعد خبرم کن بلینکمت

LAMBORD شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://gameorder.blogsky.com/

سلام دوست عزیز با تبادل لینک موافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد