♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

اطلاعیه


وزارت ارشاد

"شعر اتل متل توتوله رابه دلایل زیر ممنوع  کرد"

1. استفاده از کلامت زشت مثل پـــستــون

2.صدور شیر به هند

3. ترویج بد حجابی

وشعر اصلاح شده به شرح زیر است:

اتل متل صلوات

گاو حسن زده قات

هم دست داره هم استین

شیرشو بردن فلسطین

بگیر زن مسلمان

از حزب الله لبنان

اسمشو بزار حلیمه

چون چادرش ضخیمه

.

.

.

بلندصلوات بفرست

:lol:

نظرات 2 + ارسال نظر
amir دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

man omadam

خوش آمدی

pouya سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.atrinchat.ir

ههههه ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد