♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

چه رنگی رو بهم میدی


نظرات 7 + ارسال نظر
farhad سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://to-o-man.tk

خب پرشان به ترتیب میریم جلو تا رنگاتو بگم
green blue brown
خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ووممنون فرهادفدای تو

amir سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ

hamash be joz banafsh

amir چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

aqua

رستی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

کلی در مورد وبلاگ نظر میدم :خوفه خیلی متنوع و سرگرم کنندست موفق باشی .

ممنون فدات شم عزیزم

amir شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ http://faramoshi.rozblog.com

pershna ye chizi javabi chizi bago fekrat kardi bia vebam nazar nede azizam nemitonam tahamol konam

fereshteh یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

aqua........

جونم؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

salam mikham emshab ba ham ashna beshim!

سلام ممنون بابت حضورت چطور آشنا بشیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد