♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

اینم از خونه مادربزرگه


خونه ی مادر بزرگه الان آپارتمانه


خونه ی مادر بزرگه استخر و لابی داره


خونه ی مادر بزرگه wifi ی مفتی داره



خونه ی مادر بزرگه دیش و LNB داره



کنار خونه ی اون همیشه پارتی برپاست



پارتیهای محله پر شور و شوق و غوغاست



مادر بزرگه الان مازراتی سواره



رنگ موهاشم هر روز جور واجورو باحاله


مادر بزرگه الان شلوار جین می پوشه


کفش کالج و کیفش همیشه روبه روشه


مادر بزرگه هرشب Gem Tv رو میبینه


خرم سلطان و سنبل لامیارو میبینه


خونه ی مادر بزرگه هنوز خیلی باحاله


خونه ی مادر بزرگه حرفای خاصی داره...!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام لایک فیسبوکی روچجوری گذاشتی تووبلاگت؟؟

یه ایمیلی چیزی میزاشتی میومدم بهت یاد میدادم عزیز

مهرداد74 پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ

باحال بود خخخخخخخخخخخخ

فدات برات

شایان پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.aks20.loxblog.com

خاک تو مخت خخخخخخخخخخخخخخخخ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام لایک فیسبوکی روچجوری گذاشتی تووبلاگت؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد