♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

آبادان


اینم از تصاویر جمع آوری شده از خوده آبادان همراه با شرح خخخخخخخ لذت ببرید.

اعصاب خرد آبادانی




  
تکنولوژی در بندر آبادان ۷۰۰۰۰قبل از میلاد



دم همه مورچه های آبادان گرم



عصر که میشه بچه های آبودان پت هاشون رو میبرند بیرون هواخوری. عصرها توی آبودان حتی میتونی حیوانات ما قبل تاریخ رو هم ببینی



کا، ما ناخون اینجوری کوتاه می کنیم، ها



مسابقه طناب کشی در آبادان



موتورسوار آبادانی



موج سوار آبادانی



یادتونه دیوار برلین؟ فکر کردین خراب کردنش کار کی بود؟ همین عبدول و جاسم بودن دیگه وقتی بچه بودن . . . اینم عکسش...



یک حرکت معمولی از بچه های آبادان



حالشو بردی؟؟؟ پس بکوب لایکو

نظرات 4 + ارسال نظر
bahareh شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://http://bahareh-eshgh.blogfa.com/

استغفـــــــــــــــــــــــــــــــــرلله
امیدروارم نیتت مسخره کردن بچه ابادنی ها نباشه که .......
اقا ابادانیا کی اینقدر لاف میزنن؟؟؟؟؟؟؟
ولی قشنــــــــــــــــــــــــــــگ بود

سلن یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

کیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کششششششششششششششششنگگگگگگگگگگگگگگ بود فرهاد جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فدای تو قشنگی از خودتونه

سلن یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

فرهاد جونم اگه ی موقع وقت داشتی بیا یاهو مسنجر همون ایمیلمه

حتما

تینا... دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://369tina.blogfa.com

قشنگ بود پرشان جــــــــــــــــــــــــــــــونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد