♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

lol


زین پس به جای واژه بیگانه "LOL" از کلمات زیر استفاده کنید:
ماخ: مردم ازخنده
تاخ: ترکیدم ازخنده
سشاخ: سرویس شدم ازخنده
بشاخ: بـیهوش شدم ازخنده
پشاخ: پخش شدم ازخنده
پشکاخ: پهن شدم کف اتاق ازخنده
پارسی را پاس بداریم...

نظرات 1 + ارسال نظر
mxu دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ http://mxu.blogsky.com

حالا این واژه سخیف و مجهول "LOL" معنیش چی هست اصلا ؟ باور کن همین دیروز پریروز ازم داداش کوچیکم پرسید نتونستم جوابش بدم آب شدم رفتم زیر همین زمین

ینی خنده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد