♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من
♥ ☂ تو و من ☂ ♥

♥ ☂ تو و من ☂ ♥

این جا همه چی در همه. دانلود آهنگ+طنز+اس ام اس+عاشقانه+و...=تو و من

مونالیزای دوهزار چهره خخخخخخخخخ


 خخخخخخخخخخخخ عکسای مونالیزارو نگاه ، من خودم دیدم خندم گرفت خخخخخخخخ



خخخخخخخخخخخخخ بازم هست


 

 

 

خخخخخخخخخخخخخ هنوز هست

 

 

 

 

 

خخخخخخخخخخخخخخ تموم شد ، پس فردا می بینیم عکس مارو گذاشتن جای مونالیزا

خخخخخخخخخخخ

 

نظر یادت نره اوووووووووووووووووورین


نظرات 1 + ارسال نظر
amir سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

pershan jan ajab vebi halalet farda biay ha jalase hast saeat 8 amir hastam az hotel hhhhhhhhh

ممنون امیرووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد